Nyári szünet kezdete

2012.06.26. 16:40

Vége a sulinak és elkezdődött valami egészen új. Úgy is mondhatnám, hogy a régi új folytatódik. Hosszú idő után újra Veszprémben hörpinthettem anyukám húslevesét, amire már egy ideje titokban nagyon vágytam. Nincs is jobb az otthoni ízeknél ezt mindenki tudja.  Habár nem főzött egy hétre, de a fagyasztó mélyéből előkerült egy adag körömpörkölt is és teljes volt a gasztronómiai gyönyör…

Mint már említettem a nagy utazás már csak egy hét távolságában volt, de olyan nagyon fel sem tudtam fogni. Csak gyönyörködtem a veszprémi táj elbűvölő szépségében. Ennél romantikusabb várost még nem láttam. Eldugott parkok, keskeny utcácskák, sziklás domborzat és ráadásnak egy jókora erdő a város közepén egy nem elhanyagolható kilátóval. Még sosem volt úgy, hogy bárki ember lányával megosztottam volna eme város szépségét. De ez majd ezután következik.

A család egy jó barátja E asszony és Bogyóka megünnepelvén a sikeres vizsgákat megtartottuk Dionüszosz ünnepét Veszprém egyik legelragadóbb borozójában. Egy ilyen fennkölt alkalomra nem is jöhetne más szóba, mint a legfinomabb édes fehérbor és füstölt lazac fanyar salátaágyon. Tobzódás felsőfokon.

Ezután többször is találkoztam Bogyókával és segítettem felszegelni, ill. felfúrni egy két képet az új lakása falába, mert hát ő ehhez nem ért és férfi kellett a házhoz. :D El is mentünk aztán a könyvtárba kölcsönözni kis olvasnivalót az útra. Anyukám egy várva várt kedvencét vadásztam le a Szahara bűvöletében-t. Magamnak pedig a már 10 antikváriumban kutatott Menekülés a szabadság elől-t. Hát nem egy könnyed esti olvasmány, de annál izgalmasabb és teli van AHA élményekkel. Pont amire számítottam.  (Hogy hogyan lehet egy társadalomismereti szakkönyv izgalmas azt ne kérdezd, ez egy örök rejtély marad… J )

Az utazás közelsége tette-e vagy a nagy meleg nem tudom. Talán mind a kettő egyszerre. Az utolsó napokon kénytelen voltam rendesen aludni. Elképesztő volt a meleg és csak úgy folyt rólam a víz éjszaka.  Gondoltam, sebaj, ez lesz az előjáték. :P 24 óra múlva már mélyebben leszel a vízben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr374612734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása