Akció indúl

2007.04.23. 17:24

Hölgyeim és Uraim világ szám! Akkorát, de akkorát szólt, hogy az embertelen! Tudjátok van az a toll amiből közbűl ki lehet húzni valami pappír félét és írni rá. Csak közlöm, hogy már elavult... ugyanis ma láttam és tapasztaltam éles bevetésen egy olyan tollat amit a boltba 30 ft.-ért meg lehet venni. Semmi érdekes nincs rajta, de!
Ha rátekerjük az előre kinyomtatott és lekicsinyített témát cellukszal ráerősítve akkor ez verhetetlen! Jó hogy ki nem veri a tanár szemét! Hát hiába az ember sosem veszi észre ami az orra elött van......

Ma is akcióztam kicsit a Tiszán, vagány volt. Na nyomunk egy versenyt? Na ná! És már lapátoltam is ezerrel erősen koncentrálva a lapátokra. Felnézek és látom, hogy simán lehagytuk őket...mi a fene?! Ekkor szólok a társamhoz, te azokon az embereken tényleg nincs ruha, vagy csak én nem látok jól az erölködéstől? Na ná, hogy megszívtuk és egy nudista strand közepén találtuk magunkat...Hupssz! Nem ártana vissza fordulni....

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr3262481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wee 2007.04.23. 17:43:47

Hát igen Szeged bizonyos részein van egy-két eldugott hely... :)

Flo Jo 2007.04.24. 18:33:04

Norbi!
Hogy sikerült a latin szódogád?
:-DDD
süti beállítások módosítása