Hello me

2010.08.26. 20:30

Eddigi életem legnagyobb kalandja kezdődött el 3 napja és még mindig rart... :D És ha szerencsés vagyok még tartani is fog legalább egy évig. Skócia áldásos időjárását élvezhetem, nézhetem, hogy a diákok mikor jönnek ki a suliból (egyenruhába!... és ez nagyon tetszik), és hallhatom reggelente kakas helyett a sirályokat dalolászni. Ugyanis 15 percre van a tenger a házunktól. Ma voltam az első nap az iskolában írtam egy tesztet és levelet, valamint volt szóbeli is. Majd kedden kiderül melyik osztályba leszek és kikkel. Azt már most mondhatom, hogy lengyelekből nem lesz hiány... Eddig találkoztam még egy bulgárral és két spanyollal. De még jönnek összesen 180-an lesznek október végére. Kiváncsi lennék az etnikai statisztikára, majd megkérdezem. Ezen kívül a legnagyobb ami csak történhetett, hogy elmentem egy állás interjúra ahhol a barátaim is dolgoznak. Ádi már szólt előre a főnöknek, hogy nem olyan jó az angolom, de lelkes és szeretne dolgozni. Hát elmentem és a főnök már arra készült, hogy makogni kell vellem. Nagy meglepetésére és az enyémre is nem kellett. Kérte, hogy beszéljek magamról és hogy olvassak fel pár ital nevet. Aztán rögtön monda is Ádinak, hogy nem is olyan rossz az angolom, mint ahogy várta. Ennek nagyon örültem, jövőhéten valószínű, hogy már be is állhatok a munkába. Ja és alig érkeztem 3 napja?! Hát annyit tehetek, hogy szorgosan és alaposan fogok dolgozni, nehogy szégyenbe hozzam a srácokat. Ők beajánlottak én meg bénáskodok, úgyhogy mindent bele! Már csak albérlet, bank kárgya, national suirences number, CV és ehhez hasonlók kellenek. Szóval 2 hónap és minden rendben lesz. Huh, de izgi...! Ja és ne felejtsem el elhalasztani az évemet, nehogy kizárjanak az egyetemről. Szívesen laknék a srácokkal, de ha elkezdődik az egyetem akkor csak esténként fognak ráérni, már amikor. Délelött egytem, délután munka, szóval így megy ez. Nállam is ez lesz, csakhogy én egy tantárgyat fogok tanulni, angolt. Szóval vissza középiskolába juhéjj :P

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr362250461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása