Kérem az biztonságuk érdekében kapcsolják be az öveiket és veszély esetén hajtsák végre a következő utasításokat… Időm nem volt kikapcsolni a fogások és az italok között amit a Edelweiss Air munkatársai felszolgáltak. 12 óra repülés mire jó? Evésre! :D Elképesztő mennyiségi és minőségi kiszolgálásban volt részünk. Szegények meg sem álltak az út végéig. Mikor már szálltunk le szemmel látható volt a fáradság az arcukon. No de ne szaladjunk ennyire előre. A repülő csak félig telt meg utasokkal, hmm furcsa, hogy csak ennyi jegyet adtak volna el? Nem baj, legalább nem gyúródunk annyian. Szerencsére ablak mellett kaptunk helyet és időnként kitekinthettünk a néhol 900 km\h-val száguldozó gépből. -60C és 12000m magasság elég barátságtalannak tűnt, de a légi utaskísérők meleg mosolya mindent elfeledtetett.  Szerencsére a svájci minőség a gép felszereltségén is mutatkozott, ugyanis az előttem lévő szék háttámláján kis kivetítő biztosította a szórakozásunkat. Ráadásul egy beépített USB-vel a saját filmemet is nézhettem volna. Ki is próbáltam és megnéztem egy vígjátékot, ami a világ legrosszabb kutyája címre  is hallgathatna. No de ebéd! Lássuk miből élünk?  Hmm, rizses tejfölös csirke párolt zöldborsóval és sárgarépával. Előételnek tormahabos lazacszelet salátaágyon. Desszertnek pedig valami könnyű krémes kockaszelet volt…  Igen, olyan jó volt ahogyan hangzik. Álmodj szépen kis Balázs! Repülőn, jó hogy nem alá-carte menü van. De! Sőt kérem tisztelettel fém villát és kést kaptunk üvegpohárral az economy osztályon!  Húú de jól laktam. Ezt le kell tornáznom egy gyors sudoku-val. Micimackó bújjon el mellettem, ugyanis kívülről úgy nézhettem ki, aki épp most találja fel az AIDS ellenszerét. A gondolkozz-gondolkozz érzés nagyon elragadott.  Aztán a szabadság állandóan menekülőre fogta, de én gyorsabb voltam! :) Gyorsan magamévá tettem belőle pár oldalt és lassan kikristályosodni látszik, hogy miért is menekül ő ennyire.

10 perc és landolás… hú de izgalmas! :D No de miért vannak Floridában szürke fellegek? Milyen nedvesnek tűnik minden itt alattunk. Aljunk csak meg egy szóra?! Hisz esik? Hát de nem erről volt szó! Igaz, hogy 25C van és ahogy érzem jó magas a páratartalom is, no de pont a moonsun-ba kellett megérkezzünk?  Három napja mást se csinál, csak esik. Az előbb még a terasz is elázott… Belvíz veszély kérem szépen. Az árkok tele vannak esővízzel, az utcák alig tudják elvezetni a sok csapadékot. Fúj a szél és suhognak a pálmafák levelei. De két dolog biztos! Az állandó 25C és a mókusok. Még esőben sem bírnak magukkal. Itt ugrálnak fel s alá rendíthetetlenül fáról fára, bokorról bokorra. Állítom neked még élvezik is. Ingyen zuhany! Juhéj! :D  

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr654612740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása