Élmény beszámoló

2010.04.12. 09:12

Úgy érzem itt az ideje, hogy lejegyezzem emlékeimet, mellyek megestek vellem eme kellemes kiránduláson.

Természetesen vittem magammal olvasnivalót, dehát lehet!? Összesen 50 oldalt olvastam ami a tervezetthez képest elégtelen. Még jó, hogy szünet volt... Hmm, finomakat ettem, ittam. Volt töltött káposzta, saláta leves ahogy vártam, ami a meglepetés részét képezi az a tejfölös galamb husi és padlizsánkrém, amiből haza is hoztam egy jókora darabot. Meglátogattam szengyeli mámit (dédnagymama) és megállapítottuk, hogy az elméje még elég frissnek mondható és éppen ezért amíg még lehet és ki lehet kérdezi, az elbeszélései alapján meg kéne írni a család történetének nagy könyvét. Én már el is képzeltem! Minden generációé egy-egy fejezet, csak időseknek lenne joga arra, hogy írhassanak bele és minden generáció tovább adja a másiknak. Lenne benne családfa is stb. A nagy családi ebédnél ahol szinte mindenki jelen volt beszéltünk is erről, de ehhez Erdélyben kéne ténykednem a nyáron...

2 unokahugommal elmentünk egyik nap Marosvásárhelyre vásárolni. Mondjuk azt, hogy ők vásároltak, te meg kísérted őket. Dehát ki mondja el férfi szemmel, hogy jól áll, vagy nem? :) A végére lefáradtam. Mondjuk én a ruhás felét érdekesnek tartottam, a cipők már unalmasak voltak... Mivel Erdélyben jobban odafigyelnek arra, hogy az ember mit vesz fel ezért közösen megállapították, hogy nem vagyok trendi. :) Az én termésem aznap 2 pár kínai evőpálca. Egyedül nem hülyéskedek ilyenekkel, úgyhogy majd valakit rábeszélek, hogy felavassuk őket ;)

Találkoztam egy régi ismerősömmel Konráddal. Nagyon jól esett vele beszélgetnem, mert ismét úgy éreztem, hogy annyi lehetőségem van bármit kezdeni az életemmel amennyit akarok! Teáztunk aztán kiderült, hogy elmarad az órája a marosvásárhelyi egészségügyi egyetemen (Szünetben órát tenni, az a tanár sem volt 100-as) De milyen jó, mert elmentünk és megnéztük a Kultúr Palotát, ami gyönyörű volt. Felmentünk anyukájához aki ott dolgozik és megkérte, hogy hadd nézhessem meg a tökör termet, azát a színház termet stb. Nagyon vagány volt! Eldöntöttem, hogy orgona szerelő leszek, mert abban van a pénz :P:D

Szombaton elmentem gyülekezetbe és meglátogattam a régieket. Mint mindig úgy fogadtak, mintha mindig ott laknék most is. Eljösz hozzánk ebédre? Igen, köszönöm. :) Aztán már tervezzük is az újabb nyári gyalogtúrát Pádisra. Bár ez még csak egy lehetőség.

Hazafele kerülővel este 7-től másnap reggel 8-ig utaztam. Ludas-Budapest-Szeged. Lehetett volna Ludas-Szeged is, de csak pénteken, és akkor vesztettem volna a szünetből napokat. Valamit valamiért. A vonaton régi BA-s ismerőssel Kecskemétig beszélgettünk, úghogy nem volt unalmas. A lényeg, hogy a szavazásra hazaértem! Ennyit megérdemel ez az ország is... (Történelmi lehetőségük van az tuti)

A legizgalmasabb pedig amit a nagymama könyvespolcán találtam: 1983-as kiadású könyv, amely leközli Bornemissza Anna szakácskönyvét 1680-ból! Hoppá! Jön haza áttanulányozásra... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr231913764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása