Welcome aboard

2012.06.10. 18:30

Szeretnélek újra köszönteni a virtuális világ eme sarkában. Rég nem jártál itt... Hogy miért? Ki tudja. Lustaság, változás, vagy csak mások voltak a prioritások. Sajnálom, hogy nem írtam mert rengeteg élményt tudtam volna megosztani. Így max. csak zanzásítva közölhetem két évem történetét. 

Skócia fenomenális volt! Eddigi életem egyik legjobb éve. Rengeteg emberrel találkoztam a világ minden tájáról (Lengyel, Spanyol, Török, Kínai, Bangladesi, Francia, Bulgár stb.) Volt is egy csoport aki össze szokott járni és hétvégente nemzeti vacsora csatákat rendeztünk. Így volt spanyol, magyar, lengyel konyha is. Az iskola elvitt minket tanulmányi kirándulásokra. Így esett, hogy eljutottam a Dunnottar kastélyhoz és Edinburgh-ba, Glasgow-ba ééés egy Whiskey gyárba is. Tanulmányi kirándulás mi? Jó szöveg... :D Az ország gyönyörű a prolik a városokban élnek, az értelmiség pedig vidéken. Össze is barátkoztam is egy helybéli nyugdijassal Alisdair-rel, aki elvitt kirándulni Istvánt és engem (az akkori albérlőtársam). Nem is egyszer voltunk... Rengeteg képet csináltam, nem egy igen jól sikerült. Azonban van egy ami kiemelkedik az átlagosság tengeréből és egy hatalmas hullámot formálva szinte elsöpör a lábamról. 

llyen helyre az ember bármikor vissza vágyik...

Ami érdekesség és büszekséggel tölt el, hogy elöbb volt munkám, mint albérletem! :) Igaz ebben nem kis szerepük volt a kinti barátaimnak. Az amiért kint voltam sikerült. Tanulatam nyelvet és teljesen önellátó voltam. Más emberekkel és kultúrával ismerkedtem meg és ez jó! Eldöntöttem, hogy még megyek...  és nem csak ide, máshova is. Szeretek mozgásban lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr604577178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása