Töri szakest

2010.03.23. 16:51

Igazán élménydúsra sikeredett a tegnap este! A betyárok nagyon jók voltak. Pl.: "Hol vannak a régészek? Dobd el az ecsetet és jer ide, vagy kapard magadra a földet, de izibe!" Beszélgettem sokakkal, ott volt az évfolyam színe java. Mondjuk egy lányt hiányoltál, mert szívesen elbeszélgettél volna vele is, de nem baj, majd máskor. Húú, megtörtént életem első élménye egy homokossal! Bakker, táncolok a lányokkal, erre odajön hozzám, és incselkedik velem. Hát én úgy megijedtem, hogy azon nyomban elhúztam a csíkot a helyiségből. Persze a lányok röhögtek rajtam. Ki tudja, lehet, hogy csak be volt rugva és hülyéskedett, de az is lehet, hogy komolyan gondolta. Hát nem akartam megvárni amíg kiderül... Ami azt illeti 5.-ek lettünk a 8-ból. Én többre számítottam, mert volt teszt, címer rajzolás, borivás (hagyma, pirospaprika, szalonna darabokkal), lányoknak egész fej hagyma és (zsír) szalonna és kenyér evés, táncolás, és dalköltés. Szóval elvoltunk. Azt a bizonyos kellemetlen pillanatot leszámítva jól éreztem magam. Tényleg sokakkal elbeszélgettél és ápoltad a kapcsolataidat, másokat pedig megerősítettél.

Este megyek Ifire és ott is ugyanezt csinálom, beszélgetek, ismerkedek.   

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr871862827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása