Kedves Én

2008.04.01. 14:19

Hát jó rég nem szólaltam meg itt, de most ismét hallatom a hangom! Nem szabadulsz tőlem a halálod napjáig -és amig létezik internet-. Szóval szép volt, jó volt, de hivatalosan már nem jársz Vero-val. Az elmúlt egy hónapot leszámítva izgi volt vele, de az utolsó hónap nagyon rossz volt. Sok dolga volt és nem tudott veled annyit foglalkozni mint ami kellett volna egy kapcsolathoz. Heti egyszer 3-óra igen kevés szerintem. Meg aztán volt más problémám is amit nem enyhített.. De jól tetted, hogy megsimogattad a buksiát amikor megbeszéltük a dolgot. Szeretem a békés megoldásokat! Frankón letetted a hivatalos mixer vizsgát, úgyhogy most keverhetsz orrvérzésig. Mondtam már, hogy szeretem a lányokat -az értelmesebbjét-! De legközelebb csak pozitív életfelfogású barátnőim lesznek!! Le a pesszimizmussal! Úgy van! Anyukád ápr. 29.-én hazajön, ha még nem tudnád, végre. Már épp ideje volt, fél év múltán... Ma jön mama egy pár napra megnézni. Folyik az élet.

Helyes! Csak fólyon.. Erről jut eszembe egy középiskolai mondásunk: A bor fólyon a p..a meg tocsogjon! Na jó lehet hogy dúrva volt, de attól még igaz.

Minden jót kedves Norbo moy!

A bejegyzés trackback címe:

https://naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr39406582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása